Nemzetközi együttműködés jegyében a pedagógus indentitásról

A Pedagógiai Kar és az Ede CHE Keresztény Alkalmazott Tudományok Egyeteme között egyre mélyülő és többrétű együttműködés alakul ki nemzetközi projektek, oktatás, képzési kiadványok, kutatás és hallgatói együttműködés terén. Mindkét intézmény szakemberei egyetértenek abban, hogy a mai felsőoktatás egyik fontos kérdése annak elősegítése, hogy a pedagógusok olyan sikeres énképpel rendelkező, motivált szakemberekké váljanak, akik képesek támogatni és inspirálni tanítványaikat, megküzdeni a stresszel és a kiégéssel, valamint autonóm, reziliens stratégiákkal fogadni pályájuk kihívásait.

Ennek jegyében került sor a Pedagógiai Karon 2024. május 14–16. között egy háromnapos tréningre, amelyet a CHE két oktatója, trénere, Dagmar Blom-Korevaar és Karin van de Weerdorf vezetett. A tréning Manon Ruiters holland kutató professzionális identitás modelljére épült, amely szervesen beépült a holland intézmény tantervébe. Célja az volt, hogy a résztvevők megismerjék és fejlesszék személyes és professzionális énjüket, és összehangolják elméleti és gyakorlati tudásukat. A gyakorlati feladatok a professzionális identitás modell komplex rétegeiről, a materiális, személyes, spirituális és társadalmi énről, valamint az oktatói csapatépítésről szóltak, melynek eredményeként a résztvevők egyéni professzionális küldetésnyilatkozatokat fogalmaztak meg, és közös posztereket készítettek a közös készségekről, tudásról és értékekről.

A tréning a Nyelvi kompetenciák térben és időben (2022–2024) kutatási program keretében valósult meg a Károli Gáspár Református Egyetem támogatásával.

A Pedagógiai Kar és az Ede CHE Keresztény Alkalmazott Tudományok Egyeteme között egyre mélyülő és többrétű együttműködés alakul ki nemzetközi projektek, oktatás, képzési kiadványok, kutatás és hallgatói együttműködés terén

Következő események


Összes esemény

Napi biztatás

PedKaszt

Közösségi Média

Károli Podcast

Online tanácsadás 

Diáktanácsadó központ

nyelvvizsgaközpont