II. KREATHLON Sportnap
Hagyomány a 21. században – tavaszi Károli Közösségi Napok
Innovatív Oktatói Díj
Csak a nevünk változott, küldetésünk a régi

1 2 3 4

Kitüntetés átadása a Pedagógiai Karon

A Károli Gáspár Református Egyetem Szenátusa 98/2024. (VI. 27.) sz. határozata értelmében a Károli Egyetem Támogatója Díjat adományozta Nt. Gerhard Lange lelkipásztor úr részére, melyet 2024. szeptember 8-án, a Pedagógiai Kar tanévnyitó istentiszteletén és közgyűlésén adott át Prof. Dr. Balla Péter rektorhelyettes és Prof. Dr. Pap Ferenc dékán a nagykőrösi református templomban. A két nyelven elhangzott laudációt alább közöljük.

Bővebben ...
banner

Pótfelvételi a Károlin!

A 2024. évi általános felsőoktatási felvételi eljárás eredményeképpen több mint 3100-an kezdhetik meg a tanévet egyetemünkön világi képzésben 2024 szeptemberében, ám akik eddig nem jutottak be valamely felsőoktatási intézménybe, azoknak most újabb esély nyílik a 2024. évi felsőoktatási pótfelvételi eljárás (2024P) keretein belül.

Bővebben ...
csoportkép

A Károli idén is a legnépszerűbb egyetemek egyike

Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter a 2024. évi általános felsőoktatási felvételi eredmények kapcsán elmondta, hogy idén 90 334 jelentkezőt vettek fel valamelyik egyetemre vagy főiskolára. Kiemelte, hogy minden második felvett hallgató olyan területre nyert felvételt, amely kiszolgálja a magyar gazdaság igényeit. A miniszter hozzátette azt is, hogy a felvételi megújításának köszönhetően nagyobb lett az intézményi autonómia a felsőoktatásban. Ezt jelzi többek közt az is, hogy az egyetemek saját maguk dönthettek arról, hogy a felvételi eljárásban mire adnak plusz pontot.

Bővebben ...

Robotméhecskék és képességfejlesztés

A Pedagógiai Kar Tudományos kutatás a pedagógiában című szabadon választható kurzusának hallgatói a 2023/2024. tanév 2. félévében egyedi programban vehettek részt. A szakmai programsorozat keretében kisiskolások számára tanórákat terveztek és tartottak meg, tudományos igényességgel vizsgálva a digitális eszközök, többek között a robotméhecskék alkalmazásának hatásmechanizmusait. A szövegértést, szűkebben a mesefeldolgozást középpontba helyezve, kiemelt figyelemmel kísérték a gyermekek teljesítménymotivációját és algoritmikus gondolkodását a digitális eszközökkel támogatott, valamint ezek nélkül megtartott tanórák keretében.

Bővebben ...

Következő események


PedKaszt

Károli Podcast

Közösségi Média

 

Online tanácsadás 

Diáktanácsadó központ

 

nyelvvizsgaközpont